Shopping Cart

No products in the cart.

Uslovi korišćenja i prodaje

Dragi naši kupci,

Želimo da vas obavestimo o uslovima korišćenja i prodaje pri kupovini robe putem našeg internet sajta flagshop.rs. Vaša satisfakcija nam je od najvećeg značaja, stoga želimo da budete informisani o sledećem:

Prodaja robe putem našeg internet sajta se vrši u skladu sa zakonodavstvom Republike Srbije, kao deo registrovane delatnosti našeg privrednog društva Stonicom d.o.o. Ukoliko imate reklamaciju, možete nas kontaktirati putem e-mail adrese office@stonicom.rs.

Na našem sajtu flagshop.rs možete pronaći sve relevantne informacije o proizvodima koje nudimo.

Kupovina preko naše internet prodavnice se smatra prodajom na daljinu u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača.

Roba koju prodajemo poseduje sve potrebne karakteristike za njenu redovnu upotrebu u skladu sa namenom, kako je definisano u Deklaraciji.

Cene proizvoda su naznačene uz svaki artikal i uključuju PDV.

Periodično nudimo posebne cenovne pogodnosti i akcijske prodaje. Uslovi za takve ponude su jasno istaknuti na našem internet sajtu fleg-shop.rs.

Načini plaćanja uključuju gotovinsko plaćanje pri isporuci ili plaćanje putem istaknutih platnih kartica tokom procesa kupovine na sajtu.

Kada kreirate porudžbenicu pritiskom na dugme „POTVRDI“, prihvatate obavezu plaćanja za naručenu robu.

U slučaju da primite robu koja nije u skladu sa ugovorom, imate pravo da od prodavca zahtevate otklanjanje nesaobraznosti bez dodatnih troškova, popravku, zamenu, umanjenje cene ili raskid ugovora za tu robu. Sve troškove neophodne da se roba dovede u sklad sa ugovorom, kao što su rad, materijal, preuzimanje i isporuka, snosi naša firma Stonicom. d.o.o.

Ukoliko želite da zamenite kupljeni proizvod za drugi artikal iste, veće ili manje cenovne kategorije, možete to učiniti u roku od 14 dana.Imate pravo da odustanete od ugovora i zatražite povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za određenu robu, u roku od 14 dana. Detalje o tome kako ostvariti to pravo možete pronaći na stranici „Pravo na odustajanje“.

Ukoliko imate reklamaciju na proizvod koji je kupljen putem naše online prodavnice, možete je izjaviti čak i ako je proizvod već korišćen, u skladu sa našim procedurama za reklamacije za online kupovinu.

NAPOMENE O REKLAMACIJAMA

Reklamacije zbog nesaobraznosti robe:
Ukoliko primetite da kupljeni proizvod nije u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača, molimo vas da nas obavestite putem telefona ili e-maila. Na vašu reklamaciju ćemo odgovoriti u najkraćem mogućem roku, najkasnije u roku od 8 dana od prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.

Reklamacije na oštećenje u transportu:
Ukoliko primetite vidljiva oštećenja na pakovanju proizvoda prilikom isporuke, molimo vas da odmah prijavite kuriru. Svako oštećenje prilikom transporta mora biti prijavljeno u roku od 24 sata od prijema robe.

Reklamacije na pogrešne podatke ili vrstu robe:
Ukoliko primetite da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili da podaci na računu nisu tačni, molimo vas da nas kontaktirate telefonom ili putem e-maila u roku od 24 sata od prijema pošiljke. U najkraćem mogućem roku ćemo odgovoriti na vašu reklamaciju i obavestiti vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave.

Preuzmite reklamacioni list OVDE.

Povraćaj sredstava

Ukoliko želite da zatražite povraćaj sredstava, molimo vas da nas kontaktirate putem telefona ili da nam pošaljete e-mail na adresu office@stonicom.rs. U poruci nam navedite broj računa/otpremnice, vaš JMBG (opciono), broj dinarskog tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate taj račun.

Nakon što nam dostavite potrebne podatke, pripremićemo dokumentaciju koja će vam biti poslata na e-mail adresu koju ste koristili prilikom kreiranja porudžbine. U toj dokumentaciji će biti detaljno objašnjena procedura za povraćaj sredstava.

Važno je napomenuti da povraćaj sredstava vršimo isključivo putem uplate na dinarski tekući račun i nije moguće slanje novca po kuriru u gotovini.

U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio putem platne kartice, bez obzira na razlog vraćanja, Stonicom će izvršiti povraćaj isključivo putem VISA, EC/MC, DINA, AMEX i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Molimo vas da ne šaljete poručeni artikal na adrese koje su navedene na računu-otpremnici bez prethodnog kontakta i dogovora sa našim operaterima u Online prodavnici, kako biste izbegli nepotrebne troškove. Ukoliko se paket vrati pošiljaocu o trošku pošiljaoca, bez prethodnog dogovora, nećemo moći da izvršimo povraćaj sredstava.

PRAVO NA ODUSTAJANJE

Želimo da vas obavestimo da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014), kupovina putem naše prodajne internet stranice flagshop.rs smatra prodajom na daljinu.

Prema ovom zakonu, imate pravo da odustanete od ugovora u roku od 14 dana od dana kada vam je proizvod isporučen, ukoliko ste potrošač (fizičko lice koje kupuje proizvod za lične potrebe, a ne u poslovne svrhe). Niste obavezni da navedete razloge zbog kojih odustajete prilikom obaveštenja o odustanku.

Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora ima pravnu snagu od dana kada ga pošaljete trgovcu.Možete preuzeti Obrazac/Izjavu o odustanku OVDE

Ukoliko odlučite da odustanete od ugovora, imate pravo na povraćaj novca ili zamenu za drugi proizvod. Nakon što primimo proizvod i utvrdimo da je neoštećen i ispravan, izvršićemo povraćaj novca.

Molimo vas da proizvod vratite odmah, najkasnije u roku od 14 dana od dana slanja Obrazca/Izjave o odustanku. Nakon isteka tog roka, više nećemo moći da prihvatimo vraćanje proizvoda.

Prilikom povraćaja proizvoda, obavezno je da bude u ispravnom i nekorišćenom stanju, sa originalnom neoštećenom ambalažom, uz priložen račun-otpremnicu koju ste dobili prilikom porudžbine.

Po prijemu proizvoda, proverićemo da li je ispravan i neoštećen. Napominjemo da ste vi odgovorni za eventualne neispravnosti ili oštećenja proizvoda koja su nastala usled nepravilnog rukovanja proizvodom. To znači da snosite odgovornost za umanjenu vrednost proizvoda koja proističe iz neadekvatnog rukovanja, odnosno prekoračivanja onoga što je neophodno da bi se utvrdile njegove priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko utvrdimo da su se neispravnost ili oštećenje proizvoda dogodili zbog vaše krivice, zadržaćemo povraćaj novca i proizvod će vam biti vraćen na vaš trošak.

Trgovac je obavezan da vam vrati iznos koji ste platili po osnovu ugovora, bez odlaganja, najkasnije u roku od 14 dana od prijema vaše izjave o odustanku i vraćenog proizvoda.

Troškove vraćanja proizvoda i povraćaja novca snosi kupac, osim u slučajevima kada je primljen neispravan ili pogrešan artikal.

ISPORUKA

Vreme isporuke
Nakon što potvrdite porudžbinu, ona će biti obrađena, a o statusu vaše porudžbine bićete obavešteni putem e-maila. Period obrade porudžbine obično traje 2-3 radna dana. Za sve porudžbine koje su poslate petkom i vikendom, prodavac će vas kontaktirati početkom sledeće nedelje. Nakon toga, rok isporuke je 3 radna dana.

Preuzimanje pošiljke
Naša kurirska služba će dostaviti pošiljku na vašu adresu u vremenskom rasponu od 08:00 do 19:00 časova. Molimo vas da se pobrinete da tokom tog perioda bude neko prisutan na adresi kako bi mogao preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke, molimo vas da vizuelno pregledate paket kako biste proverili da nema vidljivih oštećenja. Ukoliko primetite značajna oštećenja na transportnoj kutiji ili sumnjate da je proizvod možda oštećen, molimo vas da odbijete prijem pošiljke i odmah nas obavestite. To možete učiniti pozivom na telefon naše firme ili slanjem e-maila na adresu office@stonicom.rs. Ukoliko pošiljka izgleda bez oštećenja, slobodno je preuzmite i potpišite adresnicu kuriru. U slučaju da vas kurir ne pronađe na adresi, ostaviće obaveštenje u vašem sandučetu ili će vam poslati SMS poruku sa informacijama o daljnjem preuzimanju pošiljke.

Cena isporuke
Troškove isporuke snosi kupac po važećem cenovniku kurirske službe.

NAPOMENA:
Klikom na dugme „POTVRDI“ prilikom potvrde porudžbine, slažete se sa uslovima isporuke.

NAČINI PLAĆANJA

Imamo nekoliko načina plaćanja dostupnih za poručivanje proizvoda putem naše internet prodavnice:

Plaćanje pouzećem:

Prilikom preuzimanja porudžbine koju ste napravili na našem sajtu flagshop.rs, možete platiti gotovinom u dinarima kuriru naše partnerske kurirske službe koji vam donosi pošiljku.
Plaćanje karticama:

Pri online kupovini, možete platiti svoju narudžbinu koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, Dina, Amex ili Maestro platnu karticu.
Prilikom odabira ovog načina plaćanja, bićete preusmereni na sigurnu stranicu Banke Intesa koja podržava online plaćanje. Vaši podaci o platnoj kartici neće biti dostupni našem sistemu.
Prenos poverljivih podataka se vrši kriptovanim SSL protokolom i PKI sistemom, najmodernijim kriptografskim tehnologijama.
Kompletan proces naplate se odvija na stranicama banke, a prodavac nema pristup podacima o vašoj platnoj kartici.
Napomena: Plaćanje je moguće samo u dinarima (RSD), a prihvataju se platne kartice domaćih i inostranih banaka. Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije, na adresi koju ste naveli u porudžbini. Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.

ZAMENA VELIČINE I ZAMENA ARTIKLA ZA DRUGI

Ukoliko želite zameniti proizvod za drugi, to možete učiniti u zakonskom roku od 14 dana od dana prijema pošiljke, pod uslovom da proizvod nije oštećen ili korišćen. Troškove vraćanja robe snosi kupac, a nije obavezno navoditi razloge zamene.

U slučaju da proizvod ne odgovara navedenoj specifikaciji ili ima defekt, obavezujemo se da vam zamenimo proizvod ispravnim primerkom, pri čemu snosimo sve troškove. Važno je napomenuti da garancija ne pokriva defekte nastale nepravilnom upotrebom.

Ako želite zameniti proizvod zbog veličine, prodavac će izvršiti zamenu ako je željeni proizvod dostupan na stanju. U slučaju da traženi proizvod nije dostupan, prodavac će ponuditi zamenu za drugi proizvod po vašem izboru, uz eventualnu doplatu ili povraćaj razlike u ceni. Ako zamena nije moguća, prodavac će vam vratiti novac, a troškove vraćanja snosi kupac.

U slučaju prihvaćene reklamacije, prodavac snosi sve troškove transporta.

IZJAVA O KONVERZIJI

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.